close

8月31 is my last day in lemon grass
summer job完滿告終
一個好好笑既老闆
一班好好人既同事
雖然有點唔捨得
但都係要告別

做左3個月summer job
發現其實出黎做野都幾好丫
又唔使用腦,又冇壓力
唔使溫書, 只係每日做埋同一樣野

我都幾enjoy反工既時候
不過過多一日我又要變反做一個學生...

9月1
哇...真係好耐冇著校服...冇咁早反學校na
有d唔係好慣...
第一日反學
見到好多新同學(p.s. 其實係我唔識佢地,not 真係新同學)
then 去hall 做一個真係好短既開學禮
but all of f.6既同學s 比波sir catch住左....
又係到講叫我地join多d課外活動既幹事......
哈 決定左做商業既幹事 XD
AFTERTHAT MS WONG(班主任&ENG. T.) 搞埋D野就走得
哈 MS WONG 全程都講英文
仲玩左個講卡通既ENG NAME 既GAME
真係O左咀..玩埋E D 野 =[]=
唔知係米之前做野 成日听到英文
E+ 听MS WONG講中文唔係好慣 XD
ANYWAY 希望我快D適應做反個學生LA

THEN 同TARA 兩丁友去食野 & 去市中心買野
反左工咁耐
買左個表獎賞一下自己=[]=

最后... 听日9月2又要開始康文處第2季既問卷調查
希望快D做哂我手上既問題
哈 今次既COM.非常可觀 XD
希望今次可以順順利利

arrow
arrow
    全站熱搜

    selinap 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()