close

day off

***************************

今日已經係8月29日
離反學仲有2日
即反多2日工就要反學
時間過得好快
一下子就要反學
可能因為我成個holiday都反工
一d都冇白費
每日都忙到就死
就連day off都好多野等住我做
係街既時間仲多過係屋企既時間
依幾日都係睡得4-5個中
我就黎累死.....
我仲要唔知死咁...
接埋新一季既康文署既job...
睇黎反學之後都仲有排忙

原本諗住去報tutorial
但因為真係太多野做....
又唔記得左
仲打算順便去電頭髮
點知今日做e樣做果樣就做到7點幾先反到屋企....
又電唔到頭髮
仲打算整反個新look反學....
睇黎都係算la
我諗都係拎d時間去sleeping仲好
依加既我真係嚴重缺睡....

又係一個字

arrow
arrow
    全站熱搜

    selinap 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()