close

哇..@@
原來我已經整個月都冇打個xanga
每日反工..放工..玩電腦..訓覺...
超級有規則既生活.... =[]=
唉..
每日反工都考我既英文能力
日日都有唔同既鬼仔鬼婆黎.....
上次一次黎10鬼仔....
尋日黎個巴籍既鬼婆
仲以為可以做個大單...
成身著到咁華麗
點知入黎only睇個memu
浪費我既口水 sell 野
點知咩都唔食就走....
可惡.....

*************************************

copy by 不二良

呵呵
為了紀念彎彎這次有個環島感謝簽書活動
STAYREAL也設計了一款「彎彎環島感謝紀念T」
將彎彎的親筆創作輕鬆融入踢恤設計中



▲(●▂●)鬆開勒緊的領帶,拋開生活的壓力,
喘口氣偶爾停下慌亂的腳步,就用開心寫下屬於自己的生活插曲!
Color 白/天空藍 



▲(●▂●)因為我想彎彎這次一定是會簽到手軟的,
讓我們幫她多準備幾支筆在身上以備不時之需囉+﹏+

 

關於這款限量紀念踢恤的入手方式
因為目前還在與各通路商協調中
有興趣的朋友請隨時注意 www.istayreal.com 官網動態

可惡...
阿信同不二良做咩係咁接 job
睇黎我又要使錢 /__\

arrow
arrow
    全站熱搜

    selinap 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()