close


8/8放榜hkcee<br />
今次考得十分差....<br />
大失手.... 終極失望....<br />
這三天努力找學校<br />
but最終都是原校repeat<br />
thank波sir&陳太的幫忙<br />
我才可以不用入5b<br />
repeat 5c although 人面全非<br />
下年我一定會努力<br />
我不會再像今年般失敗<br />
不會再這麼自我<br />
經一事長一智<br />
我知上次我真的十分輕視,十分懶散,<br />
but在明年<br />
我一定會捲土重來,<br />
下年的 ce result一定保證會好很多~!!<br />
although 今年 all pss<br />
希望下年每科至少升一個級<br />
我已經看了下年ce的時間表<br />
我會好好plan好個時間表<br />
不會再懶散<br />
希望不會再令大家失望~!!!<br />
在此,我十分感謝大家既關心<br />
我一定會捲土重來,東山再起<br />
thank you : teetee 我知你好關心我~!!<br />
                  放心,我會努力, 下年等我好消息~!!!<br />
                  delanda<br />
                  我知你對我的期望十分大<br />
                  雖然我今次失手升唔到中6<br />
                  但係通過今次既教訓,我會更用功~!!<br />
                   波sir<br />
                   我知你好錫我,好挻我~!!<br />
                    知我升唔到,就係咁幫我留反個5c位比我<br />
                    係咁同陳太講好說話<br />
                   真係好感謝你~!! 你真係一個好爸爸~!!!<br />
                    陳太<br />
                     thank you 你幫我做左個心理建設~!!<br />
I'll be back~!!<br />
arrow
arrow
    全站熱搜

    selinap 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()