close


4th day 成都
6:45 wake up食早餐then去四川大學交流<br />
me 要負責頒禮物比嘉賓<br />
then影相....& 去食lunch (大小城)<br />
hei左好耐&talking talking&talking with other ranger<br />
then再反去四川大學同佢地玩game<br />
都ok好玩<br />
最好玩都係 bing 吧哇 + 巴蕉樹 + 蒙羅麗莎<br />
then 4點走人 係車換3<br />
哈哈 我換得超快~!!<br />
去shopping (錦里)<br />
食左串燒 超好食~!又抵食 $1一串<br />
又食左波斯糖<br />
之後又去食反 佢地話會有個好辣既送...<br />
點知....我唔多feel到辣<br />
係咁玩...真係笑死我~!<br />
之後反hotel放低d野又去shopping <br />
since要去9寨溝,佢地話我件褸唔夠暖,so 要buy長袖3<br />
9點buy完反hotel, 睇電視發現有環珠格格1&唔知係咩既綜藝in cctv(有tw既singer唱live)<br />
so一路睇一路寫日記<br />
好可惜冇channel v 睇.....<br />
<br />
5th day 成都->9寨溝<br />
6點幾wake up食早餐<br />
then去听 talk 冇咩特別<br />
then去食lunch (大小城)<br />
之後就去機場 (10:30)<br />
班機又delay左1hr....<br />
then 個機程為40mins<br />
去到9寨溝機場海拔為3100米<br />
好似同天空好近... 個天好令囉~!!!<br />
藍天白云~!!!<br />
then 要坐3hrs 既車去hotel<br />
經過9連彎, 係咁同個導遊talking<br />
個導遊係藏族人 叫唔知咩..太陽哥哥<br />
佢好高囉 185tall<br />
佢係到teach我地藏言 but佢識講廣東話<br />
"乍西得勒"means 幸福.快樂<br />
"娃娃子" means 賤人,衰人<br />
之後其他我就唔記我哂.... =[]=<br />
<br />
6th day 9寨溝<br />
今日要行山 去睇9寨溝既風景區<br />
好令囉.,... 係咁影相<br />
but 係行之前要听talk... me 仲要負責致詞..<br />
then去睇景  果到超多人....<br />
狂影相.. d相令到好假<br />
真係好似去左幅圖咁~!!<br />
then都冇咩特別<br />
最好笑就係<br />
當我地想叫人幫我地影相時<br />
叫正一個係佢話自己都幾有名既人 & 佢徒弟<br />
哈哈哈哈  佢仲話我地一choose就choose中人<br />
then去buy名信片寄反屋企<br />
之後就完成9寨溝之旅<br />
果日既海拔為3100米到<br />
其他既遲d先post<br />
今日打到e到<br />
明天再打<br />
to be continue~!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    selinap 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()