close

HAPPY MOTHER'S DAY~!!!
今日是母親節
母親節快樂~!!!
今日幫媽媽慶祝母親節
請媽媽去飲茶~ 當然不是我請NA
哈哈 彭生第一次請全家飲茶
真的出來工作之後 整個人都孝順了很多丫~!!
although 彭生沒有出現...又不听我電話
but見是你買單就原諒你na
plz下次有節日自己就出錢出力陪你媽媽過節丫~!!
飲茶后.. 我問媽媽一句 "今年母親節過得開唔開心丫??"
媽媽就笑到四萬咁口話"好開心,第一次唔使自己比錢飲茶"
哈哈 听到這一句 & 看她笑這見牙不見眼
我都好開心
雖然不是我付款, but總有一日我一定會請你再飲茶

母親節快樂~!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    selinap 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()